PSIHOLOGIA COMUNICARII. TEORII SI MODELE

  9.99 lei
  • Editura: Polirom
  • Autor:Jean-Claude Abric
  • Data aparitie: 2002
  • Numar pagini: 208
  • Cod bare: 9789736839535
Cod produs DON-00003820
Categorie  Carte ⋅

Share:

Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

Produse recomandate