STRATEGII PENTRU BRANDINGUL DE SUCCES. NOTORIETATEA SI LONGEVITATEA UNEI MARCI

  9.99 lei
  • Editura: Polirom
  • Autor:Hamish Pringle , Peter Field
  • Data aparitie: 2011
  • Numar pagini: 368
  • Cod bare: 9789734618743
Cod produs DON-00003875
Categorie  Carte ⋅

Share:

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

Produse recomandate