MANAGEMENTUL STRATEGIC IN TURISM. CONCEPTE SI STUDII DE CAZ

  10.00 lei
  • Editura: Polirom
  • Autor:Bogdan Bacanu
  • Data aparitie: 2009
  • Numar pagini: 352
  • Cod bare: 9789734612628
Cod produs DON-00798103
Categorie  Carte ⋅

Share:

Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.

Produse recomandate